WEAPON® mümkün olan en üstün sezgisel kamera deneyimini sunmak için sıfırdan tasarlandı. Carbon Fiber sahipleri geliştirilmiş bir silah deposuna ve özelliklere sahip olmaktan övünç duyar 8K sensör yükseletme olanağına ve akıllı OLPF sisteminin de sahipleridir. 300 MB/sn’e kadar çarpıcı veri transfer hızı, kamera içinde 1D ve 3D-LUT çıkışları, Aynı anda REDCODE® RAW ve Apple Prores ya da Avid DNxHR/HD dosya formatlarıyla kayıt özgürlüğü.
Genişletilmiş I/ O genişleticiler her üretim tipine uyum sağlıyacak modül yapılandırması sağlar. İster stüdyo ortamında , ister Gimbal da ya da özgür kullanımda olsun WEAPON ihtiyacınız olan ideal çözümlere sahiptir.. WEAPON doğal kullanılabilirlik sağlamak için entegre devresi ile çevre birimleri, üst sap ve LCD monitor dahil olmak üzeredirek olarak DSMC2™ BRAIN’a bağlanır. Üzerindeki kablosuz bağlanabilirlik İOS ya da Android telefonlar ile kamerayı kumanda etmeye olanak sağlar.
WEAPON’un güçlü basitliği kolaylıkla özdeştirilebilinir modülleri komple aerodinamik çevresel bütünleşmeye olanak sağlar. Dahili stereo mikrofon’u uygun ses yakalanmasını sağlar. DSMC2 Üst Sap gibi entegre Başlat / Durdur düğmesinin işlevselliği, ve DSMC2 Yan Sap – kayıdı parmak ucunuza koyar. Yeni akıllı OLPF’ler entegre devre sistemi gerekli kalorimetre bilgilerini BRIAN’a iletir. Bir camera-aksiyon kilidi OLPF lerinizi değiştirerek görüntülerini her zamankinden daha elverişli şekilde özdeşleştirir..
RED MINI-MAG’in okuma / yazma hızı çoktan WEAPON turbolarını alevlendirir. RED MINI- MAG’ler yeni entegre medya bölmesi ile yüksek bant genişliği sunuyor ve tüm potansiyelini açığa çıkarıyor. RED MINI – MAG’ler bütün çekimlerde bir çok kapasite ve seçenekleri ile esnek çözümler sunar. Ayrıca WEAPON Apple Prores ve Avid DNxHR/HD formatlarının her ikisini de destekler, aynı anda REDCODE RAW ve Apple Prores ya da Avid DNxHR/DH dosya formatlarının kayıdına imkan sunar. İş akışınız her neyse RED bunu karşılar.
WEAPON 8K bir 35.4 megapiksel sensör’ü ile övünç duyar, saniye de 75 kare hızına kadar 8K 2.4:1 ve saniye de 60 kare hızına kadar 8K Full Frame de çekim özgürlüğü verir. WEAPON 6K saniyede 100 kare hızına kadar 6K 2.4:1 de ve saniye de75 kare hızına kadar 6K Full Frame de görüntü yakalayabilen bir 19 megapiksel sensör kullanır. WEAPON’ların gelişmiş tasarımı’ın bazı yenilikleri : dahili otomatik siyah gölge kalibrasyonu , geliştirilmiş düşük ışık sensör, performansı ve akıllı bir OLPF sistemi. Ayrıca WEAPON cameraların 1D ve 3D LUT’ları destekleyen donanımı colorist’lere ve post production ekiplerine her zamankinden daha fazla kontrol verir.
RED profesyonallerin elinde ki yüksek üretim araçları ile heryerde uyarlanabilir ileri düzel yaratım’ı taahhüt eder. Biz üstün ürünlere çeşitli yükseltme imkanları sunarız. DMSC2 kamera ailesi için de aksesuar uyumluluğu, bir sonraki jenerasyon’un yüksek çözünürlüklü ekranlarına hazır olan hayalleri. RED çekim yapanların bütün yeni donanımları almaksızın kamera sistemleri arasında hareket edebileceğin’in farkına varır. 8K sensör’ün mevcut olduğu zaman Karbon Fiber WEAPON 6K sahiplerinin güncelleme yapma hakları- bizi MODASI GEÇEN MODA misyonumuzun için de merhametsiz olmaya zorlar.
RED’in yenilikçi modüler tasarımı kullanılarak inşa edildi, sorunsuz bir şekilde üçüncü parti çözümlerle entegre. Değiştirilebilir lens ağızlar techizatınızı özdeştirmenize izin verir ve LEMO adaptörleri, genişleticiler uygun üçüncü parti entegrasyonları sağlar. Dosya kayıt formatları seçenekleri resim yakalamanızı özdeştirir. İş akışınız, sizin tercihlerinizle hiç bu kadar daha özelleştirilebilir olmamıştı.
SENSOR TYPE | RED DRAGON 35.4 Megapixel CMOS |
---|---|
EFFECTIVE PIXELS | 8192 x 4320 |
SENSOR SIZE | 40.96 mm x 21.60 mm (Diagonal: 46.31 mm) |
DYNAMIC RANGE | 16.5+ stops |
SIGNAL-TO-NOISE-RATIO | 80 dB |
MAX DATA RATES | Up to 300 MB/s using RED MINI-MAG (512GB & 1TB) Up to 225 MB/s using RED MINI-MAG (120GB & 240GB) |
---|---|
REDCODE RAW MAX FRAME RATES 1 | 60 fps at 8K Full Frame (8192 x 4320), 75 fps at 8K 2.4:1 (8192 x 3456) 60 fps at 7K Full Frame (7168 x 3780), 75 fps at 7K 2.4:1 (7168 x 3024) 75 fps at 6K Full Frame (6144 x 3240), 100 fps at 6K 2.4:1 (6144 x 2592) 96 fps at 5K Full Frame (5120 x 2700), 120 fps at 5K 2.4:1 (5120 x 2160) 120 fps at 4K Full Frame (4096 x 2160), 150 fps at 4K 2.4:1 (4096 x 1728) 150 fps at 3K Full Frame (3072 x 1620), 200 fps at 3K 2.4:1 (3072 x 1296) 240 fps at 2K Full Frame (2048 x 1080), 300 fps at 2K 2.4:1 (2048 x 864) |
PLAYBACK FRAME RATES (PROJECT TIMEBASE) | 23.98, 24, 25, 29.97, 47.95, 48, 50, 59.94, 60 fps, all resolutions |
REDCODE SETTINGS RANGE FROM 2:1 UP TO 22:1 1 | 5:1 REDCODE for 8K Full Frame (8192 x 4320) at 24 fps 12:1 REDCODE for 8K Full Frame (8192 x 4320) at 60 fps 2:1 REDCODE for 4K Full Frame (4096 x 2160) at 24 fps 3:1 REDCODE for 4K Full Frame (4096 x 2160) at 60 fps |
REDCODE RAW ACQUISITION FORMATS 2 | 8K Full Frame (8192 x 4320), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x, 1.25x 7K Full Frame (7168 x 3780), 2:1, 2.4:1, 16:9, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x 6K Full Frame (6144 x 3240), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x, 1.25x 5K Full Frame (5120 x 2700), 2:1, 2.4:1, 16:9, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x 4K Full Frame (4096 x 2160), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x 3K Full Frame (3072 x 1620), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x 2K Full Frame (2048 x 1080), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x |
APPLE PRORES | 422 HQ, 422 and 422 LT at 4K (4096 × 2160) up to 29.97 fps 4444 XQ and 4444 at 2K (2048 × 1080) up to 120 fps 422 HQ, 422 and 422 LT at 2K (2048 × 1080) up to 120 fps |
AVID CODECS 3 | DNxHR HQX at 4K (4096 × 2160) 12-bit up to 29.97 fps DNxHR HQ, SQ and LB at 4K (4096 × 2160) 8-bit up to 29.97 fps DNxHR 444 at 2K (2048 × 1080) 12-bit up to 120 fps DNxHD 444 and HQX (1920 × 1080) 10-bit up to 120 fps DNxHD HQ, SQ and LB (1920 × 1080) 8-bit up to 120 fps |
CONSTRUCTION | Carbon Fiber, Magnesium, and Aluminum Alloy |
---|---|
WEIGHT | 3.3 lbs (BRAIN with Integrated Media Bay) |
OPERATING TEMPERATURE | 0°C to 40°C (32°F to 104°F) |
STORAGE TEMPERATURE | –20°C to 50°C (–4°F to 122°F) |
RELATIVE HUMIDITY | 0% to 85% non-condensing |
COLOR MANAGEMENT | Supports 33×33×33, 32×32×32, 26×26×26, and 17×17×17 3D LUTs Variable number of 3D LUT outputs with DSMC2 expander module User programmable shaper 1D LUTs Tetrahedral interpolation, 16-bit processing |
---|---|
AUDIO | Integrated dual channel digital stereo microphones, uncompressed, 24-bit 48 kHz Optional 2 additional channels with DSMC2 expander module, uncompressed, 24-bit 48 kHz |
REMOTE CONTROL | Integrated REDLINK WiFi antenna Ethernet, RS232, and GPI Trigger with DSMC2 expander module |
MONITOR OUTPUTS | 3G-SDI (HD-SDI) and HDMI with DSMC2 expander module 1080p RGB or 4:2:2, 720p RGB or 4:2:2 480p RGB or 4:2:2 (HDMI Only) SMPTE Timecode, HANC Metadata, 24-bit 48 kHz Audio |
MONITOR OPTIONS | DSMC2 RED Touch 4.7″ LCD, DSMC2 RED Touch 7.0″ LCD and DSMC2 RED EVF (OLED) with cable-free connection. RED Touch 9.0″ LCD, RED Touch 7.0″ LCD, RED Touch 5.0″ LCD, RED PRO 7″ LCD, BOMB EVF (OLED) and BOMB EVF (LCOS) compatible with DSMC2 LEMO Adaptor A and LCD/EVF cable. |
REDCINE-X PRO DELIVERY FORMATS | 4K: DPX, TIFF, OpenEXR (.RED via RRencode plugin) 2K: DPX, TIFF, OpenEXR (.RED via RRencode plugin) 1080p RGB 4:2:2, 720p 4:2:2 : QuickTime, JPEG, AVID AAF, MXF 1080p 4:2:0, 720p 4:2:0 : H.264, .MP4 |
---|---|
VIDEO EDITING SOFTWARE COMPATIBILITY 4 | Adobe Premiere Pro, Avid Media Composer DaVinci Resolve, Edius Pro, Final Cut Pro, Vegas Pro |